fredag 18. juli 2008

Hei

Jeg heter Christina, fyller 21 år ved avreise og gleder meg veldig til en unik opplevelse! Jeg har studert ved University of Victoria i Canada i to år nå, der jeg tar en Bachelor i History og Women's Studies. Jeg er hjemme for sommeren og fikk høre om JfJ gjennom min far Trond Ørnholt, som jobber i KFUK/KFUM, og nølte ikke et sekund med å søke selv om jeg ikke er på langt nær så engasjert i organisasjonen som resten av deltagerne er. Men, jeg føler meg priviligert som har fått denne muligheten ,ser veldig frem til en lærerik opplevelse og håper å kunne dele inntrykk med dere her hjemme! 

2 kommentarer:

Marianne sa...

Gratulerer med dagen, Christina, og god tur til dere alle. Håper dere får en flott tur full av minnerike opplevelser! Gleder meg til å lese om hva dere opplever. Hilsen en som fortsatt må vente i tre måneder før det blir min tur til å reise nedover ;-)

Live sa...

God tur, alle sammen! Eg er ganske misunnelig, men skal også nedover i oktober, så får vel berre smøre meg med tålmodigheit ei stund til...