tirsdag 15. juli 2008

Magnhild, det er meg


Endelig skal jeg få reise på Journey for Justice. Dette har jeg hatt lyst til lenge, og eksamener har satt en stopper for meg to ganger før, men nå er det sommer og ferie. Dermed er jeg på veg til Palestina om 5 dager!
Jeg er 23 år og kommer fra Os. Jeg er student på allmennlærerutdanningen på Høgskolen i Bergen. Jeg er med i Bergen ICY, KFUK-KFUM Globals ungdomsnettverk. Der har vi jobbet en del med Palestina og kampanjen Keep Hope Alive, Oliventreplantekampanjen. Dette har vært med på å gi meg et økt engasjement for Palestina og situasjonen i Midtøsten. Derfor blir det utrolig spennende endelig å få se landet jeg har lest og hørt så mye om.
Sommerfuglene kribler i min mage også. Jeg er spent på alle de sterke inntrykkene som vil møte meg og hva de vil gjøre med meg. Det er ikke lenge igjen nå. Nedtellingen nærmer seg slutten!

Ingen kommentarer: