fredag 18. juli 2008

Snart klar til avreise.

Jeg heter Inger og jeg er 25. Jeg er født og oppvokst i Trondheim, og studerer også arkitektur der. Blant temaer jeg har jobbet med er planlegging og bygging i slum og katastrofeområder, samt boliger i Iran. Når jeg ikke studerer holder jeg patruljeførerkurs for Trøndelag Krets av Norges KFUK-KFUM speidere.


Jeg hadde ikke en gang hørt om jfj før jeg fikk en mail fra gruppelederen min dagen før påmeldingsfristen gikk ut. Men jeg er utrolig fasinert av ulike kulturer, så en mulighet til å lære mer om Midtøsten virket kjempespennende. Så jeg sendte inn en søknad, og om bare et par dager er jeg i Palestina. Jeg regner med å lære masse, og forhåpentligvis klarer jeg å bruke noe av det jeg lærer når jeg kommer hjem.


Med andre ord, jeg er kjempespent, og gleder meg til å reise.

Ingen kommentarer: